Kom og sig på gensyn til 50 meter-hallen
Morgenmad i svømmehallen mandag den 30. juni kl. 06.00
Kom til morgenmad i svømmehallen mandag den 30. juni
Denne morgen er lidt særlig, for vi siger på gensyn til vores 50 meter-hal, som midlertidigt lukker for at blive renoveret.
Tag en kop kaffe, et rundstykke og nyd den hyggelige stemning sammen med andre morgenfriske gæster og vores medarbejdere.
Uanset om du kommer for at svømme, for at spise morgenmad eller bare for at kigge forbi og ønske 50 meter-hallen på gensyn, er du meget velkommen.
Vi håber, at mange har lyst til at være med til at markere dagen sammen med os.
Vi glæder os til at se jer og ønsker jer alle en rigtig god sommer 🌞